coc180sekund

Zgłaszjąc się do klanu akceptujesz poniższe warunki obowiązujące podczas codziennych rozgrywek jak i podczas wojen.

 

§ 1. ZASADY OGÓLNE

 

1. Bądź kulturalny na czacie bo nikt nie ma ochoty czytać chamskich wpisów.

2. Staraj utrzymywać stosunek troops donated do received 1:1

3.Bądź aktywny na czacie i wojnach.

4. Nie wstydź się pytać starszych graczy o grę Clasf of Clans.

5.Aktywnie i poprawnie  ustawiaj Clan War Preference- twój status ataku na wojnę.

6. minimalny level member ->15

                                                                             §1.1 CZAS ROZGRYWEK PRZEDEWSZYSTKIM WAR 

W oparciu z obserwacji największy ruch w naszym klanie jest w godz: 18:00-23:00

1.Osoby bedące na war są zobligowane zalogować się w tych godzinach do gry 

2. Gracze obserwujący , wspierający jednostkami i doświadczeniem są mile widziane w tych godzinach.

3. Każde WAR zaczyna się w tym przedziale czasowym także raczej nie bedzie problemów aby kazdy kto w nim uczestniczy oddał swój pierwszy atak.

 

§ 2. ZASADY OBOWIĄZYJĄCE GRACZY W ZALEŻNOŚCI OD RANGI (DOT. RÓWNIEŻ AWANSÓW)

 

 

1.Awanse będą przyznawane jeśli będą wolne miejsca i spełnione są poniższe warunki- patrz pkt2.

2. Obowiązki w zależności od rangi:

                           Member -powinien:

                           -posiadać IvI min.15

                           -ma obowiązek rozwijać swoją wioske

                           - utrzymywać odpowiednią proporcję (troops received do troops donated) na poziomie 4:1 - na każde 100 otrzymanych

                             jednostek Member musi dać innym min.25 jednostek.

 

                           Elder- powinien:

                          - posiadać IvI min .30

                          - Elder musi w każdym sezonie  mieć ( troops donated ) na poziomie powyżej 650.

                          - utrzymać stosunek ( troops received do donated) na poziomie 3:1 - czyli na każde 100 otrzymanych jednostek 

                          sam musi dać innym min. 30 jednostek.

                          - tłumaczyć nowym graczom zasady gry.

                          - mieć zaliczone min. 5 wojen w sezonie bez kar i banów.

 

                          Co-lider powinien: 

                              - posiadać IvI min.80

                           - Co-lider musi w każdym sezonie mieć ( troops donatrd ) na poziomie 1200.

                           - utrzymać stosunek ( troops received do troops donated) na poziomie 1:1  czyli na każde 100 otrzymanych jednostek

                            sam musi dać więcej niż 100 jednostek.

                           - znać klan i klanowiczów i mieć u nich poważanie.

                           - bardzo dobrze znać zasady klanu i mechanikę gry oraz potrafić je wytłumaczyć innym.

 

 

§ 3. ZASADY (REQUEST_-RANDOM) do Clan Castle - czyli (req) na co dzień. 

 

1.W request każdy gracz musi określić ilość i IvI wojska lub czaru jaki chce otrzymać.

2. Level wojska i czarów może być wyższy niż ten , który ma sam gracz.

3. W request wpisujemy level przed ulepszeniem wynikającym z levelu klanu ( dostępne będzie jak klan uzyska poziom 5)

4. Gracz może prosić wojsko , które sam ma na dowolnym poziomie 

- wówczas w request przy jednostkach, o które prosi nie podaje levelu.

5. Dopuszczalne jest formuowanie (req) - ATAK , RANDOM lub DEF. wówczas można dać tropsy na dowolnym IvI wedłud uznania. 

    Oczywiście pomijamy wall breaker ,healer, goblin  chyba że osoba zainteresowana poprosi o taką jednostkę.

6. Poprawnie formułujemy request: 

przykład dla gracza ,który ma w barakach wizzy IvI5, archer IvI4 i posion IvI2 oraz CC opojemności 25 jednostek to:

    6 wizz IvI5+ 1arch IvI4+ oraz posion IvI2+

Dopisujemy znak ( + )  aby nie było niejasności, że np. gracze którzy mają na co dzień IvI 4 pomylą się i dadzą wizzy  IvI 4 co z ulepszeniem da IvI 5

    (po uzuskaniu przez nas 5 poziomu klanu).

7.  Zabrania sie formuowania (req) o jednostki ,których samemu się nie ma !!!!!!!

7.1 W req kazdy gracz moze prosić o dowolny spell z (dark spell factory) dotychczas było to ograniczone co powodowało mniejszy rozwój wszystkich graczy . Od teraz mozna prosic o dobrowolne spelle na rozgrywki dzienne tak samo jak na war do tej pory.

8NAKAZUJE SIĘ DAWAĆ DO CC TYLKO TAKIE JEDNOSTKI O JAKIE GRACZ PROSI CHYBA ZE UŻYŁ INNEGO SFORMUOWANIA (PATRZ §3 PKT.5)

 

 

§ 4. ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA WAR.!!!!!

 

1.Ustawiaj  właściwy (WAR LOG).

2. Strategia ataku  zawsze bedzie napisana w mailu klanowym ( bardzo często tuż przed rozpoczęciem ataków). Jeśli w mailu jest wybrana opcja że 

atakujemy 1 numer niżej na przykład - oznacza to że jeśli jesteście na liście wojennej na pozycji 9 to AKUJECIE POZYCJĘ 10.

3. Zakazuje się atakowania wiosek nie ustalonychw mailu na pierwszy atak ( wyjątkiem stanowi dogadanie sie z sąsiadem na czacie i poinformowaniu 

o tym fakcie Co-lidera lub Lidera o zmianie.)

4. Pierwszy atak musisz oddać do 15h trwania wojny,czyli nie później niż na 9 h do końca wojny.

5. Drugi atak ustalamy na czacie ( bo mógł ktoś wcześniej rezerwować  tą wiochę) i lub otrzymujecie maila od Co-lidera co robić dalej.

Jeżeli wojna po pierwszych atakach dobrze wydląda  ustalamy  na czacie  drugi atak  na wioski o dobrym bonusie (lot) za gwiazdki.

6. Na war prosimy o dowolne wojsko - requesty mogą być imienne ( do wybranego gracza).

7. Staramy się aby ci co są na samym dole mapy otwierali war z tego względu, że będziemy wiedzieli jak ustosunkować się ma (góra).

 

§  5. KARY ZA NIE STOSOWANIE SIE DO ZASAD KLANU I NA WOJNIE

 

1.ZGŁASZAJĄC SIĘ NA WAR DEKLARUJESZ ODDANIE DWÓCH ATAKÓW  ( BEZ WZGLĘDU NA WSZYSTKO CHYBA ŻE PADŁA INNA DECYZJA)

2.Złe ustawienie WAR LOG i nieoddanie ataków na war  będzie karane banem.

3. BANY:

Na 3 wojny : za brak 2 ataków na wojnie 

Na 2 wojny : za brak 1 ataku na wojnie 

Na 1 wojnę : za nie oddanie pierwszego ataku do 15-stej godziny trwania wojny (czyli później niż na 9 h przed końcem wojny) 

4. Powtarzające sie przypadki nie oddania ataków  oznacza kick z klanu.

5. W każdym nowym sezonie  (czyli co ok 28 dni ) gracz ma obowiązek oddać  atak ,aby uzyskać właściwą swoim pucharom lige w terminie 3 dni 

od rozpoczęcia każdego sezonu. Brak aktywności w tym terminie i brak ligi oznacza kick z klanu.

6. WYJĄTKIEM OD REGÓLY SĄ DZIECI KTÓRE GRAJĄ W CZASIE WYZNACZONYM PRZEZ RODZICÓW  - O ZAISTNIAŁEJ SYTUACJI INFORMOWAĆ LIDERA.

                                                                                      § 6. rush

Ze wzglęgu na szeżącą się chorobe jaką jest rush postanawiam wprowadzić pewne zasady dotyczące tego zjawiska

1.Nie przyjmujemy nikogo z przesadzonym TH tj.( przykład th8 mury IvI 4 JEDNOSTKI: GIGI IVI3 WIZZARD IVI4 ITD. )

2. Osoby które już sie zakorzeniły w naszym klanie są zobligowani do podciągnięcia wszystkiego co się da 

3 .Gracze którzy nie dostosują się do zaleceń zostaną wykluczeni z klanu .

4 Osoby z rush wioski nie zostają dopuszczone do WAR 

  • Tekst i dodatki
  • Blog, Newsy, Wiadomości
  • Galeria
  • Slider
  • Formularz kontaktowy
  • Kolumny
  • Mapa
  • Prognoza pogody
  • Okazje i promocje
  • Księga gości
  • Licznik odwiedzin
Zwiń


Dodaj komentarz






Dodaj

Komentarze

Makaron, Dodany: 16.11.2017, 22:25
I wszystko jasne. Pozdrawiam
Kotlet, Dodany: 09.04.2017, 20:10
Akcept
Tuska, Dodany: 09.04.2017, 20:09
Akceptuje
Nacia, Dodany: 09.04.2017, 20:08
Akceptujemy
Pazdzioch, Dodany: 01.04.2017, 01:19
Potwierdzam
Mocnyfull, Dodany: 01.04.2017, 01:07
Bez względnie tak dla regulaminu
YAN, Dodany: 01.04.2017, 00:57
Regulamin musi byc :) pozdro
Skiper, Dodany: 01.04.2017, 00:25
Zapoznałem się z trescia
Tomek, Dodany: 24.03.2017, 22:25
Wszystko jasne
Indykowski, Dodany: 08.03.2017, 16:31
Bede sie stosować
Krzychu, Dodany: 04.03.2017, 21:01
Super wszystko jasne i czytelne

© 2013-2017 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl