Zgłaszjąc się do klanu akceptujesz poniższe warunki obowiązujące podczas codziennych rozgrywek jak i podczas wojen.
§ 1. ZASADY OGÓLNE
1. Bądź kulturalny na czacie bo nikt nie ma ochoty czytać chamskich wpisów.
2. Staraj utrzymywać stosunek troops donated do received 1:1
3.Bądź aktywny na czacie i wojnach.
4. Nie wstydź się pytać starszych graczy o grę Clasf of Clans.
5.Aktywnie i poprawnie ustawiaj Clan War Log- twój status ataku na wojnę.
6. minimalny level member ->50
§1.1 CZAS ROZGRYWEK PRZEDEWSZYSTKIM WAR
W oparciu z obserwacji największy ruch w naszym klanie jest w godz: 18:00-23:00
1.Osoby bedące na war są zobligowane zalogować się w tych godzinach do gry
2. Gracze obserwujący , wspierający jednostkami i doświadczeniem są mile widziane w tych godzinach.
3. Każde WAR zaczyna się w tym przedziale czasowym także raczej nie bedzie problemów aby kazdy kto w nim uczestniczy oddał swój pierwszy atak.
§ 2. ZASADY OBOWIĄZYJĄCE GRACZY W ZALEŻNOŚCI OD RANGI (DOT. RÓWNIEŻ AWANSÓW)
1.Awanse będą przyznawane jeśli będą wolne miejsca i spełnione są poniższe warunki- patrz pkt2.
2. Obowiązki w zależności od rangi:
Member -powinien:
-posiadać IvI min.55
-ma obowiązek rozwijać swoją wioske
Elder- powinien:
- posiadać IvI min .75
- tłumaczyć nowym graczom zasady gry.
- mieć zaliczone min. 5 wojen w sezonie bez kar i banów.
Co-lider powinien:
- posiadać IvI min.180
- znać klan i klanowiczów i mieć u nich poważanie.
- bardzo dobrze znać zasady klanu i mechanikę gry oraz potrafić je wytłumaczyć innym.
3. Ratio :
-Do tej pory ratio było uzależnione od rangi gracza, po rozmowach w klanie nastąpiły następujące zmiany
TH7 x70 (490)
TH8 x 80 (640)
TH9 x 90 (810)
TH10 x 150 (1500)
TH11 x 250 (2750)
TH12 x 350 (4200)
TH13 X 430 (5590)
TH14 X 550 (7700)
Czyli przykładowo mając TH10 w sezonie taki gracz musi dać 1500 jednostek , natomiast gracz mający TH12 jest zobligowany do rozdania 4200 jednostek
§ 3. ZASADY (REQUEST_-RANDOM) do Clan Castle - czyli (req) na co dzień.
1.W request każdy gracz musi określić wojska lub czar jaki chce otrzymać.
2. Level wojska i czarów może być wyższy niż ten , który ma sam gracz.
3. W request wpisujemy lvI przed ulepszeniem wynikającym z levelu klanu
4. Gracz może prosić wojsko , które sam ma na dowolnym poziomie
- wówczas w request przy jednostkach, o które prosi nie podaje levelu.
5. Dopuszczalne jest formuowanie (req) - ATAK , RANDOM lub DEF. wówczas można dać tropsy na dowolnym IvI wedłud uznania.
Oczywiście pomijamy wall breaker ,healer, goblin chyba że osoba zainteresowana poprosi o taką jednostkę.
6. Poprawnie formułujemy request:
przykład dla gracza ,który ma w barakach wizzy IvI5, archer IvI4 i posion IvI2 oraz CC opojemności 25 jednostek to:
6 wizz IvI5+ 1arch IvI4+ oraz posion IvI2+
Dopisujemy znak ( + ) aby nie było niejasności, że np. gracze którzy mają na co dzień IvI 4 pomylą się i dadzą wizzy IvI 4 co z ulepszeniem da IvI 6
7. Dotychczas obowiązująca zasada, że nie można prosić o jednostki których samemu sie nie ma przestała mieć sęs. Wiec w kwesti req wołajcie wszystko czego dusza zapragnie.
7.1 W req kazdy gracz moze prosić o dowolny spell z (dark spell factory) dotychczas było to ograniczone co powodowało mniejszy rozwój wszystkich graczy . Od teraz mozna prosic o dobrowolne spelle na rozgrywki dzienne tak samo jak na war do tej pory.
8. NAKAZUJE SIĘ DAWAĆ DO CC TYLKO TAKIE JEDNOSTKI O JAKIE GRACZ PROSI CHYBA ZE UŻYŁ INNEGO SFORMUOWANIA (PATRZ §3 PKT.5)
§ 4. ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA WAR.!!!!!
1.Ustawiaj właściwy (WAR LOG).
2. Strategia ataku zawsze bedzie napisana w mailu klanowym ( bardzo często tuż przed rozpoczęciem ataków). Jeśli w mailu jest wybrana opcja że
atakujemy (1:1) tzn że atakujemy tą samą pozycje na której sami zajmujemy miejsce
(1:2) oznacza atak na jedna pozycje niżej
(1:3) dwie pozycje niżej od tej na której sami się znajdujemy
(2:1) oznacza atak na pozycje wyżej tzn. ( będąc na pozycji 5 atakuje pozycje 4) itp.
3. Zakazuje się atakowania wiosek nie ustalonychw mailu na pierwszy atak ( wyjątkiem stanowi dogadanie sie z sąsiadem na czacie i poinformowaniu
o tym fakcie Co-lidera lub Lidera o zmianie.)
4. Pierwszy atak musisz oddać do 15h trwania wojny,czyli nie później niż na 9 h do końca wojny.
5. Drugi atak ustalamy na czacie ( bo mógł ktoś wcześniej rezerwować tą wiochę) i lub otrzymujecie maila od Co-lidera co robić dalej.
Jeżeli wojna po pierwszych atakach dobrze wydląda ustalamy na czacie drugi atak na wioski o dobrym bonusie (lot) za gwiazdki.
6. Na war prosimy o dowolne wojsko - requesty mogą być imienne ( do wybranego gracza).
7. Staramy się aby ci co są na samym dole mapy otwierali war z tego względu, że będziemy wiedzieli jak ustosunkować się ma (góra).
§ 5. KARY ZA NIE STOSOWANIE SIE DO ZASAD KLANU I NA WOJNIE
1.ZGŁASZAJĄC SIĘ NA WAR DEKLARUJESZ ODDANIE DWÓCH ATAKÓW ( BEZ WZGLĘDU NA WSZYSTKO CHYBA ŻE PADŁA INNA DECYZJA)
2.Złe ustawienie WAR LOG i nieoddanie ataków na war będzie karane banem.
3. BANY:
Na 3 wojny : za brak 2 ataków na wojnie
Na 2 wojny : za brak 1 ataku na wojnie
Na 1 wojnę : za nie oddanie pierwszego ataku do 15-stej godziny trwania wojny (czyli później niż na 9 h przed końcem wojny)
4. Powtarzające sie przypadki nie oddania ataków oznacza kick z klanu.
5. W każdym nowym sezonie (czyli co ok 28 dni ) gracz ma obowiązek oddać atak ,aby uzyskać właściwą swoim pucharom lige w terminie 3 dni
od rozpoczęcia każdego sezonu. Brak aktywności w tym terminie i brak ligi oznacza kick z klanu.
6. WYJĄTKIEM OD REGÓLY SĄ DZIECI KTÓRE GRAJĄ W CZASIE WYZNACZONYM PRZEZ RODZICÓW - O ZAISTNIAŁEJ SYTUACJI INFORMOWAĆ LIDERA.
§ 6. rush
Ze wzglęgu na szeżącą się chorobe jaką jest rush postanawiam wprowadzić pewne zasady dotyczące tego zjawiska.
1.Nie przyjmujemy nikogo z przesadzonym TH tj.( przykład th8 mury IvI 4 JEDNOSTKI: GIGI IVI3 WIZZARD IVI4 ITD. )
2. Osoby które już sie zakorzeniły w naszym klanie są zobligowani do podciągnięcia wszystkiego co się da
3 .Gracze którzy nie dostosują się do zaleceń zostaną wykluczeni z klanu .
4 Osoby z rush wioski nie zostają dopuszczone do WAR
§.7 CG
ZASADY OGOLNE DOTYCZACE ROZGRYWEK CG.
1. Gramy i zaliczamy zadania w wolnej chwili.
2. CG.dla klanu to kolejne profity także zdobywajmy Max pkt. To pozwoli nam szybciej wbić 14IvI .
3. Ustala się ,że przy zadaniach ogólnych tj. na Home Village zasady obowiązuja wszystkich.
rozgrywki na Bulider Base . jeżeli rozgrywki na CG. są oparte tylko na tej wiosce zwalniam wszystkich z obowiazku wbijania max pkt.
4. Każdy gracz który rozpocznie grę na CG z góry jest zobligowany do zdobycia minimum pkt wg. rangi .Nie dopuszczalnym jest zdobycie np.100 pkt i czekanie na to aż klan zrobi reszte za ciebie, jest to poprostu nie koleżeńskie . Takie zachowania beda karane kikiem bez możliwosci powrotu do klanu ,zwłaszca że ostatnimi czasy klan staje na wysokości zadania ,pełen szacun dla was.
5.Jeżeli nie macie czasu i wiadome jest wam, że nie dacie rady zdobyć minimum pkt. to na litość boską nawet cg nie zaczynajcie.
Każdemu może się zdarzyć, że zdobycie min. pkt bedzie nie możliwe wiec dopuszczam jednorazową dyspensę pod warunkiem ze zostanie poinformowany lider bądź Co-li . Inne przypadki będą surowo rozliczane .
6. Member ma obowiązek wbicia minimum 1200 pkt
Elder ma obiwiązek wbicia minimum 2000 pkt
Co-Li ma obowiażek wbicia 75% pkt
Lider - tu wypadało by wbić max
Nie jest to dużo biorąc pod uwagę ze na rozgrywki mamy zawsze parę dni.Z czasem będę podnosić poprzeczkę.
Poprawki będą wprowadzane .także proszę śledzić wpisy pozdrawiam mocydlorz .
Komentarze